Nimittäin laihdutus ja tupakkalakko! Olen ollut ylipainoinen koko ikäni, mutta nämä lukemat ovat aivan ennennäkemättömät. Inhoan itseäni niin paljon tuon ylipainon takia, että en siedä edes peiliin katsoa. Jatkuvat itsesyytökset ovat seuranani aina kun syön ylimääräistä. On minulla varmaan jonkinlainen syömishäiriö, kun sellaisia ahmimiskohtauksia tulee silloin tällöin.
Kun ahmituttaa, niin voin syödä ihan mitä vaan, ja ajatuksissa pyörii vain ruoka. Tietysti mielellään mahdollisimman rasvainen ja suolainen ruoka. Liityin keventäjiin viime vuoden puolella, ja siitä on tullut painoa lisää kaksi kiloa. Mutta enpä ole heidän sivuillaan paljon viihtynyt.
Painonvartijoissa olen saanut monta kertaa kymmenen kiloa pois, mutta siihen se on sitten tyssännyt. Minun itsetuntoni on ollut nuoruusiästä saakka niin alhaalla, etten ole osannut pitää itseäni missään arvossa. Siitä johtuen en ole sitten pitänyt laihtumistakaan niin tarpeellisena. Eli ollaan paskoja sitten kunnolla. Viime viikolla sitten tein älykkyystestin, ja sen mukaan olenkin huippuälykäs! Minä, joka olen koko ikäni saanut kuulla, kuinka tyhmä olen! Jestas sentään, että se testitulos sai minut arvostamaan itseäni ja aivojani ihan eri tavalla! Ja kun kerta en olekaan tyhmä, niin samantien haluan kuoriutua tästä läskipanssarista, ja näyttää kaikille, mistä tämä tyttö on tehty!
Voisi jopa sanoa, että nyt alkaa hyökkäys sortajia vastaan. Molemmat ex-mieheni ovat minua alistaneet, henkistä väkivaltaa käyttäen, niin että menetin oman tahtoni ja hukkasin itseni melkein kokonaan. Mutta katsotaan, kenelle tässä loppupeleissä hyvin käy! Molemmat exät ovat alkoholisteja, juovia sellaisia, joten paremmassa asemassahan minä olen joka tapauksessa. Mutta kosto ei ole täydellinen ilman ulkoistakin muodonmuutosta. Nyt lähden hakemaan poikaa koulusta, jatkuu myöhemmin!